Najczęściej zadawane pytania:
1. Co zrobić, gdy źle zaznaczę sposób wysyłki lub pomylę się przy składaniu zamówienia?
Proszę o nieskładanie drugiego, poprawnego zamówienia. Wystarczy się ze mną skontaktować i poinformować o popełnionym błędzie poprzez odpowiedź mailową do zamówienia.
2. Czy jest możliwość realizacji indywidualnego zamówienia?
Zamówienia indywidualne proszę składać mailowo: wydra13kontakt@gmail.com. Zastrzegam sobie prawo do realizacji tylko wybranych zleceń.
3. Produkt/wariant zniknął ze sklepu. Czy mimo tego mogę go jeszcze kupić?
Nie. Sklep zawiera aktualną ofertę i jeśli czegoś już w nim nie ma, to nie da się tego kupić.
4. Jest szansa, że konkretny produkt/wariant będzie znów w dostępny, jeśli nie ma go już w Sklepie?
Szansa jest zawsze, jednak tego nie przewiduję.
5. Chcę, aby zamówienie dotarło do mnie w konkretnym terminie. Co powinienem/powinnam zrobić?
Przed dokonaniem zakupu proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy oraz o uwzględnienie tego terminu w uwagach do zamówienia.
6. Ile wynosi czas realizacji zamówień?
Produkty tworzone są dopiero po otrzymaniu na nie zamówienia. W związku z tym czas ich przygotowania może być różny. Na stronie głównej widnieje informacja na temat czasu potrzebnego mi na realizację zamówienia. Jest to wartość orientacyjna podana w dniach roboczych.
7. Czy mogę wyprać hamak w pralce?
Oczywiście! Na wszywce każdego produktu (nie tylko hamaków) znajduje się do tego instrukcja. Pamiętajcie, aby do prania nie dodawać płynu do płukania.
8. Od czego zależy czas realizacji zamówień?
Przede wszystkim decyduje o tym liczba zleceń, jakie mam w danym czasie do zrealizowania. Im jest ich więcej, tym czas się wydłuża.
9. Jakie opcje wysyłki są dostępne w Sklepie?
Dostawa kurierem InPost lub Paczkomatem InPost. Dostępna jest również opcja wysyłki za pobraniem.
10. Czy do zakupionego przeze mnie produktu jest dołączony pokrowiec?
Do większości sprzętów pokrowiec znajduje się w zestawie. Informacja o tym widnieje w opisie produktu.
11. Jaka jest waga wybranego przeze mnie produktu?
Informacje na temat wymiarów oraz wagi każdego produktu można znaleźć w informacjach dodatkowych po wybraniu jego wariantu.
12. Kiedy aktualizowane są statusy zamówień?
We wtorki i czwartki.
13. Kiedy wysyłane są zamówienia?
We wtorki i czwartki.
14. Czy mogę dostać rabat?
Szycie hamaków i akcesoriów biwakowych jest nie tylko moją pasją, ale też sposobem na utrzymanie się. Wydra 13 to mała działalność i w czasach rosnącej inflacji każdy dany Wam rabat oddala mnie od rozwoju firmy. Informacje o ewentualnych kodach promocyjnych śledźcie na Facebooku i Instagramie 🙂
15. Gdzie można Cię spotkać?
W ciągu całego roku uczestniczę w wielu zlotach hamakowych/outdoorowych/survivalowych/militarnych. Można wówczas ze mną porozmawiać oraz obejrzeć oferowane przeze mnie produkty. Jeśli chcielibyście, abym pojawiła się na jakimś wydarzeniu, dajcie znać!
16. Gdzie można znaleźć relacje z Twoich wyjazdów?
Informacje na temat wyjazdów oraz relacji z nich udostępniam na Facebooku oraz Instagramie.
17. Gdzie można znaleźć Twoje produkty?
Oferowany sprzęt należy do stworzonej przeze mnie marki i można go nabyć jedynie na niniejszej stronie internetowej, w mojej pracowni oraz na zlotach. Na tych ostatnich oferta jest ograniczona.
18. Czy wszystkie hamaki, wydrełki i akcesoria hamakowe oraz biwakowe są Twojego autorstwa?
Tak! Wszystkie powyższe produkty są projektowane, testowane, szyte oraz wysyłane przeze mnie.
19. Czy hamaki HOGO oraz HIKARI będą dostępne w innych kolorach?
W 2024 roku planuję dodać do oferty nowe kolory. Do końca sierpnia 2023r. możesz poinformować mnie, jakie kolory Cię interesują.
20. Jaki powinienem/powinnam kupić swój pierwszy hamak?
Już niebawem pojawi się szczegółowy poradnik dotyczący specyfiki oraz wyboru hamaków z mojego sklepu. Będzie on skierowany w szczególności dla osób chcących zacząć przygodę z hamakami.
21. Nie znalazłem/znalazłam odpowiedzi na moje pytanie. Co mam zrobić?
Skontaktuj się ze mną poprzez formularz kontaktowy. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie Wasze pytania.