Najczęściej zadawane pytania:

1. Co zrobić, gdy źle zaznaczę sposób wysyłki lub pomylę się przy składaniu zamówienia?

Proszę o nieskładanie drugiego, poprawnego zamówienia. Wystarczy się ze mną skontaktować i poinformować o popełnionym błędzie poprzez odpowiedź mailową do zamówienia.

2. Czy jest możliwość realizacji indywidualnego zamówienia?

Zamówienia indywidualne proszę składać mailowo: wydra13kontakt@gmail.com. Zastrzegam sobie prawo do realizacji tylko wybranych zleceń.

3. Produkt/wariant zniknął ze sklepu. Czy mimo tego mogę go jeszcze kupić?

Nie. Sklep zawiera aktualną ofertę i jeśli czegoś już w nim nie ma, to nie da się tego kupić.

4. Jest szansa, że konkretny produkt/wariant będzie znów w dostępny, jeśli nie ma go już w Sklepie?

Szansa jest zawsze, jednak tego nie przewiduję.

5. Chcę, aby zamówienie dotarło do mnie w konkretnym terminie. Co powinienem/powinnam zrobić?

Przed dokonaniem zakupu proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy oraz o uwzględnienie tego terminu w uwagach do zamówienia.

6. Ile wynosi czas realizacji zamówień?

Produkty tworzone są dopiero po otrzymaniu na nie zamówienia. W związku z tym czas ich przygotowania może być różny. Na stronie głównej widnieje informacja na temat czasu potrzebnego mi na realizację zamówienia. Jest to wartość orientacyjna podana w dniach roboczych.

7. Czy mogę wyprać hamak w pralce?

Oczywiście! Na wszywce każdego produktu (nie tylko hamaków) znajduje się do tego instrukcja. Pamiętajcie, aby do prania nie dodawać płynu do płukania.

8. Od czego zależy czas realizacji zamówień?

Przede wszystkim decyduje o tym liczba zleceń, jakie mam w danym czasie do zrealizowania. Im jest ich więcej, tym czas się wydłuża.

9. Jakie opcje wysyłki są dostępne w Sklepie?

Dostawa kurierem InPost lub Paczkomatem InPost. Dostępna jest również opcja wysyłki za pobraniem.

10. Czy do zakupionego przeze mnie produktu jest dołączony pokrowiec?

Do większości sprzętów pokrowiec znajduje się w zestawie. Informacja o tym widnieje w opisie produktu.

11. Jaka jest waga wybranego przeze mnie produktu?

Informacje na temat wymiarów oraz wagi każdego produktu można znaleźć w informacjach dodatkowych po wybraniu jego wariantu.

12. Kiedy aktualizowane są statusy zamówień?

We wtorki i czwartki.

13. Kiedy wysyłane są zamówienia?

We wtorki i czwartki.

14. Czy mogę dostać rabat?

Szycie hamaków i akcesoriów biwakowych jest nie tylko moją pasją, ale też sposobem na utrzymanie się. Wydra 13 to mała działalność i w czasach rosnącej inflacji każdy dany Wam rabat oddala mnie od rozwoju firmy. Informacje o ewentualnych kodach promocyjnych śledźcie na Facebooku i Instagramie 🙂

15. Gdzie można Cię spotkać?

W ciągu całego roku uczestniczę w wielu zlotach hamakowych/outdoorowych/survivalowych/militarnych. Można wówczas ze mną porozmawiać oraz obejrzeć oferowane przeze mnie produkty. Jeśli chcielibyście, abym pojawiła się na jakimś wydarzeniu, dajcie znać!

16. Gdzie można znaleźć relacje z Twoich wyjazdów?

Informacje na temat wyjazdów oraz relacji z nich udostępniam na Facebooku oraz Instagramie.

17. Gdzie można znaleźć Twoje produkty?

Oferowany sprzęt należy do stworzonej przeze mnie marki i można go nabyć jedynie na niniejszej stronie internetowej, w mojej pracowni oraz na zlotach. Na tych ostatnich oferta jest ograniczona.

18. Czy wszystkie hamaki, wydrełki i akcesoria hamakowe oraz biwakowe są Twojego autorstwa?

Tak! Wszystkie powyższe produkty są projektowane, testowane, szyte oraz wysyłane przeze mnie.

19. Czy hamaki HOGO oraz HIKARI będą dostępne w innych kolorach?

W 2024 roku planuję dodać do oferty nowe kolory.

20. Jaki powinienem/powinnam kupić swój pierwszy hamak?

Jeśli hamak z moskitierą to HOGO, jeśli bez to HIKARI.

21. Jak dobrać długość produktu do swoich potrzeb?

Długość hamaka dopasuj do swojego wzrostu, pozostałe akcesoria do długości hamaka, swojego wzrostu oraz potrzeb.

22. Nie znalazłem/znalazłam odpowiedzi na moje pytanie. Co mam zrobić?

Skontaktuj się ze mną poprzez formularz kontaktowy. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie Wasze pytania.